Zarzadzanie sieciami teleinformatycznymi

Zintegrowany system sprzedaży detalicznej został opracowany, mając na zasady organizacje zarządzające ogromnymi sieciami sprzedaży. Prawe i wydajne zarządzanie sieciami sprzedaży to niemałe wyzwanie. Mienie z takiego systemu umożliwia kadrze menedżerskiej dostęp do konkretnych analiz i reklam zarządczych.

Zwykłym pracownikom program dostarczać jest dobre narzędzie, zezwalające na skuteczną pozycję na całych stanowiskach. Przez system sprzedaży jesteśmy nadzieję całościowo wdrożyć najnowocześniejsze wyjścia na każde stany w biurze. Czerpiąc z sposobu jesteśmy szansa w porządek różnorodny usprawnić zarządzanie organizacji, zaczynając od sprzedaży detalicznej, poprzez dystrybucję, logistykę i rachunkowość, kończąc na prowadzeniu. Poprzez szereg nieograniczonych możliwości program pyta się w wszelkiego rodzaju sieciach sprzedaży, kierujących się z kilkunastu, po kilkuset sklepów. Doskonale sprawdza się ponadto w krótkich architekturach sprzedaży. Nieograniczone pole działania systemu sprzedaży detalicznej daje możliwość obsługi wszystkich obszarów działalności sieci sprzedaży.

W jego skład wchodzą następujące elementy:

wielki i wielobranżowy system sprzedaży detalicznej, moduł Manager, którego przeznaczeniem jest prowadzenie, projekt centralnego zarządzania magazynami i dystrybucją, mówi on także za jak największe wykorzystanie warunków prowadzenia kampanie gospodarczej.

Program posiada i specjalistyczny, zintegrowany system finansowo-księgowy i personalno-płacowy, który za działanie ma zapewnić kompleksową obsługę całych procesów zarządzania siecią sprzedaży detalicznej.

System sprzedaży detalicznej posiada także wiele udogodnień dla klientów. Umożliwia wiele funkcji, które pomogą zrobienie zakupu. Wymienić można szereg zalet m.in. multimedialne stanowiska samoobsługowe dla klientów, które przez zeskanowanie kodów kreskowych umożliwiają dokonanie szybkiej płatności za produkty.