Jak sprawic aby sprzedawana zywnosc byla dluzej swieza

W dobie dominacji dużych marketów i wszechobecnych dyskontów wydawałoby się, że drobny handel zamarł na dobre. Nic bardziej mylnego, on wciąż ma się świetnie, a wszystko za sprawą handlarzy towarem o ponadprzeciętnych walorach smakowych i wyśrubowanych parametrach jakościowych.

To właśnie oni odczuwają w chwili obecnej największy przypływ klientów, pochodzących głównie z tzw. klasy średniej. Wśród tej grupy najbardziej rośnie świadomość tego, że nie wszystko co tanie i masowe, ma swoje przełożenie chociażby na pozytywny wpływ na ludzkie zdrowie. Jednakże masowość, to też wiele udogodnień, które często są niedostępne w małych specjalistycznych sklepach.

Nie wszystko da się zmienić – oczywiście idąc do sklepu z serami zapewne nie kupimy przy okazji artykułów chemii domowej – ale część mechanizmów sprzedaży można dostosować do tych znanych z większych marketów. Jedną z technik wspierających sieci wielkopowierzchniowe, jest próżniowe pakowanie żywności. Dzięki niemu ogromne ilości towaru mogą więcej czasu spędzić w magazynie i są w stanie pokonać wszystkie etapy procesu logistycznego bez większego kłopotu. Jest to też najwygodniejsza i stosunkowo tania metoda pakowania towaru, w pełni akceptowana i lubiana przez wszystkich klientów. Rozwiązaniem skierowanym dla drobnego sklepikarza będzie pakowarka próżniowa, czyli maszyna pomagająca w przekazaniu kupującemu towaru w sposób w pełni higieniczny i zabezpieczony przed zbyt nagłą utratą walorów związanych ze sferą smakową, lub też po prostu przeciwdziałający jego zepsuciu.

Tego typu urządzenie jest w chwili obecnej swobodnie dostępne na rynku, a jego koszt nie stanowi bariery nie do przejścia. Również kultura pracy pozostaje na wysokim poziomie – do sterylnej, wykonanej ze stali maszyny wkładamy produkt i folię, zamykamy a następnie czekamy chwilę na zainicjowanie i zakończenie procesu pakowania. Całość nie trwa długo, a klient otrzymuje schludny pakunek, którego zawartość wytrzyma jeszcze sporo czasu, nie tracąc swoich doskonałych właściwości. Dzięki tego rodzaju dodatkom sprzedawca podnosi jeszcze bardziej prestiż swojej działalności, pozyskując nowe grono stałych kupujących. Ci z kolei doceniają wysoką jakość, płacąc nierzadko kwoty o wiele większe niż w markecie, co w efekcie daje klarowną, obustronną korzyść.


POLKAS
Pasternik 94, 31-354 Kraków
12 634 05 44
http://www.polkas.pl